Jump to content

Photo

Ensage Sharp ?


11 replies to this topic

#1
FixQ

FixQ

    Member

  • Member
  • PipPip
  • 12 posts

Arkadaşlar Ensage Sharp kullanan varmı aranızda ? Yeterli düzeyde ingilizcem olmadığı için EnsageSharp kısmından pek bilgi edinemedim. Yeterli bilgiye sahip olan bi arkadaş sizden ricam yeterli açıklamayı genel bir şekilde yapabilirse sevinirim.


  • 0

#2
emredeger

emredeger

    Bittersweet's cat (^._.^)ノ

  • Support
  • 3100 posts

EnsageSharp TR toplulugu icin acilmis her hangi bir alt forum yok maalesef.Burasida LeagueSharp TR alt forumu oldugu icin buradaki yetkililer maalesef pek yardimci olamaz.Sana tavsiyem ingilizce bolumde yardim alman her ne kadar ingilizcen yeterli olmasada biz belirli bir yere kadar yardim edebiliriz yinede bir sorun varsa bu konunun altina yazarsan yardimci olmaya calisirim.


  • 0


 

Bittersweet  lily_running_icon_50x50_by_the_pastel_ca


#3
FixQ

FixQ

    Member

  • Member
  • PipPip
  • 12 posts

sadece mümkünse genel bir bilgi verebilirsen sevinirim ne işe yarar napar nasıl kullanılır ve nerden indirilip scriptleri bulunabilir.


  • 1

#4
YEEEEEEE

YEEEEEEE

    Texture Guy

  • Contributor
  • 502 posts

sadece mümkünse genel bir bilgi verebilirsen sevinirim ne işe yarar napar nasıl kullanılır ve nerden indirilip scriptleri bulunabilir.

Sa, ben yardim ederim sana;)


  • 0

#5
Crow007

Crow007

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 1 posts

beyler bu ücretsiz mi script


  • 0

#6
YEEEEEEE

YEEEEEEE

    Texture Guy

  • Contributor
  • 502 posts

beyler bu ücretsiz mi script

Gunde sadece 2 MMR ve Normel oyun ucretsizdir.

Subscriber alanlara gunde 50 oyun (MMR ve Normel)


  • 0

#7
barbarmert

barbarmert

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 1 posts

İyide Only Crit ve ya Maphack olmadığı sürece MMR kazanacağın kesin değilki?

Mesela Pudge auto hook benim hooklar daha iyi anlatabildimmi

Techies zoom hack gibi saçma şeyler bence Maphack&CritHack sadece maçın kaderinideğiştirir

Tek sevdiğim script gözlerin yerini gösteren gerisi boş


  • 0

#8
YEEEEEEE

YEEEEEEE

    Texture Guy

  • Contributor
  • 502 posts

İyide Only Crit ve ya Maphack olmadığı sürece MMR kazanacağın kesin değilki?

Mesela Pudge auto hook benim hooklar daha iyi anlatabildimmi

Techies zoom hack gibi saçma şeyler bence Maphack&CritHack sadece maçın kaderinideğiştirir

Tek sevdiğim script gözlerin yerini gösteren gerisi boş

Sen bunlara bos diyorsan bence dota oynama;) Evader, Smart HP/MP Abuse, VisibleByEnemy, Perfect blink, Vision Control, PartialMaphack, OverlayInformation v2, Be Aware Ninja, ABILITY#(yakinda ABILITY 2 cikicak ozaman cok seyler degisicek!)
ben Ensage yokken 2200mmr civari oynardim simdi Ensage var 4500mmr ciktim

  • 0

#9
alpocino

alpocino

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 4 posts

Bi anlatım kurulum videosu yokmu doğru düzgün ? In-game menu gelmiyor dolsasıyla hileler çalışmıyor


  • 0

#10
YEEEEEEE

YEEEEEEE

    Texture Guy

  • Contributor
  • 502 posts

Bi anlatım kurulum videosu yokmu doğru düzgün ? In-game menu gelmiyor dolsasıyla hileler çalışmıyor

vardi galiba simdi onu bulmak zor biraz, sorunu ne oldugunu pek anlamadim sen bi fotoraf at


  • 0

#11
alpocino

alpocino

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 4 posts

Üstad hangi scriptleri önerirsin sf de autofarm(lh deny) olayında pek verim alamadım malesef oto evade kısımları bazen sarpa sarıyor filan


  • 0

#12
YEEEEEEE

YEEEEEEE

    Texture Guy

  • Contributor
  • 502 posts

Üstad hangi scriptleri önerirsin sf de autofarm(lh deny) olayında pek verim alamadım malesef oto evade kısımları bazen sarpa sarıyor filan

Lh8BD6B.PNG
  • 0



Reply to this topic